2014. augusztus 31., vasárnap

Inspiráció

Sziasztok!

Pár napja nem volt friss, ezért felmerült, hogy fel kéne tenni valamit, de még egyikünk sem készült el a következő cikkével, ezért gondoltam bedobom az egyik mentőötletet: hozok néhány inspirációs zenét és képet. Tapasztalatból tudom, mennyire borzasztó, amikor az ember írna; végre van ideje és lelkesedése is hozzá, csak épp képtelen bármit is kinyögni. Ilyenkor szoktam a környezetem agyára menni. 

A legjobb tanács ilyenkor szerintem egy: távolodj el a történettől, vagy akár magától az írástól is. Hanyagold pár napig, ne foglalkozz vele, pihend ki és aludj rá, aztán próbáld meg felfrissülten folytatni a dolgot. A hiátuson töltött pár napodat pedig használd arra, hogy felfrissítsd az emlékezeted: fusd át az összes jegyzeted, az összes rajzod, vagy szerkesztett képed. Mindent, amit a történeteddel kapcsolatban csináltál. Aztán gondolatban menj vissza oda, ahol az egész kipattant a fejedből. Nézd meg ugyanazt a filmet, ugyanott hallgasd ugyanazt a zenét, ugyanazt a könyvet olvasd, és ha ugyanaz az érzés, és hasonló gondolatok kavarognak benned, akkor ülj le, és írj amíg még forró az ötlet!
































A képek forrása: weheartit, deviantart, tumblr, google, facebook













Remélem tudtam segíteni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése